maanantai 16. huhtikuuta 2012

18.

Okei eli tässä on mun mielipide siitä, mitä tapahtuis jos näin kävis omalla kohdalla. Eikä taaskaan tarvi ottaa liian vakavasti..


KAVERIT: Eivät koskaan pyydä ruokaa.
TOSIYSTÄVÄT: Ovat syy siihen ettei sinulla ole ruokaa.


Vaikka olis kuinka hyvä ystävä kyseessä niin en mä ainakaan pahemmin tykkäis siitä että joku kävelis suoraa mun jääkaapille ja söis mun omilla rahoillani ostetut sapuskat.. Onhan se toki hienoo että joku on niin tuttu että uskaltaa vaan kävellä jääkaapille ja ottaa jotain mutta kohtuus kaikessa :D

KAVERIT: Auttavat sinut ulos putkasta ja kertovat että mitä teit oli väärin
TOSIYSTÄVÄT: Istuvat vieressäsi ja sanovat "Hitsi...Homma kusi...Mut saatana se oli hauskaa!"


Siis mä ainakin mieluummin pääsisin pois putkasta kaverin avustuksella kun istuisin siellä jonkun kanssa joka on osasyyllinen kyseiseen episodiin. Eikä siinä kohtaa paljoo kiinnostais miten helvetin hauskaa sillä toisella oli ollu =D

KAVERIT: Lainaavat tavaroitasi pariksi päiväksi ja palauttavat sitten.
TOSIYSTÄVÄT: Pitävät tavaroitasi niin kauan että unohtavat niiden olevan sinun.


Juu "unohtavat" niiden olevan sinun. Oon tässä jo jonkin aikaa metsästelly omaisuuttani ympäri kyliä kun nää ihmiset ei suostu palauttamaan lainattuja tavaroita mulle vaikka oon miljoona kertaa asiasta maininnu...

KAVERIT: Tietävät muutamia asioita sinusta
TOSIYSTÄVÄT: Voisivat kirjoittaa kirjan sinun elämäsi yksityiskohdista


Ite oon kyllä sen verran hyvä ystävä etten ihan heti oo rupeemassa kirjottaan kirjaa kaverin elämän yksityiskohdista... Ja jos joku mun kaveri rupeis samanlaista puuhaileen mun elämästä niin haastaisin oikeuteen =D

KAVERIT: Jättävät sinut yksin jos muutkin tekevät niin
TOSIYSTÄVÄT: Haistattavat paskat muille eivätkä koskaan jätä sinua


En mä ainakaan pakota ketään oleen mun kanssa säälistä, menköön vaan muiden kanssa jos seura on parempaa. Mieluummin istun yksin himassa kun kattelen jonkun mökötystä kun joutuu oleen mun kanssa...

KAVERIT: Koputtavat oveesi
TOSIYSTÄVÄT: Kävelevät suoraan sisään ja lösähtävät sohvalle


Erittäin hieno tunne varsinkin jos oot/ oot just ollu suihkussa ja hillut alasti ja sitten joku vaan pamahtaa sisälle.. On myöskin hienoo tulla kotiin kun kaveri istuu sohvalla ja meinaat saada paskahalvauksen..

KAVERIT: Ovat hetkellisiä
TOSIYSTÄVÄT: Kestävät läpi koko elämän


Tää on ehkä ainut kohta mikä tässä on edes vähän järkevä. Toisaalta masentaa ajatella miten vähän niitä tosiystäviä sitten lopunkaiken onkaan...

KAVERIT: Vievät drinkkinsi pois kun luulevat sinun ottaneen tarpeeksi
TOSIYSTÄVÄT: Katsovat sinun vaappuvan puolelta toiselle ja sanovat "Beibi juo loputkin siitä ei
heitetä mitään hukkaan"


Eieiei... Mulle on turha tuputtaa edes vettä jos en ite halua juoda enempää koska muuten voi saada kauniin oksennuskuorrutuksen päälleen :)

KAVERIT: Puhuvat pahaa ihmisestä joka puhuu pahaa sinusta
TOSIYSTÄVÄT: Laittavat pahanpuhujille jauhot suuhun


Tän perusteella en omista sitten yhtäkään tosiystävää koska lähes kaikki mun kaverit toimii ton ekan kohdan tapaan...

KAVERIT: Kertovat vaatteiden sopivan sinulle
TOSIYSTÄVÄT: Kertovat, että näytät norsulta, joka on kääriytynyt makkarankuoreen


Voi kiitos miten kauniisti sanottu! Muutenhan ei oo huono itsetunto niin toi lohduttaa, sitähän ei voi sanoo esim. että koita jotain muuta asua tms. vaan pitää samantien olla norsu makkarankuoressa... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti