sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

17.




Tulispa jo kesä...

Inhoon niin paljon tätä liukkautta ja räntäloskapaskaa kaduilla ja vaatteitakin pitää tunkee päälle 15 kerrosta... Kävellen liikkuminen on täyttä tuskaa, auton kyydissä saat olla kuset housussa koko ajan ja pyörällä et pääse senttiäkää eteenpäin tietyissä kohdissa..

Keväässä mua masentaa nää ihan viimeset talvikelit kun tuntuu ettei se kevät tuu koskaan ja lumet on täällä vielä juhannuksenakin :(! Mutta sitten kun ne lumet yhtäkkiä sulaa ja ei oo enää liukasta ja lämpötilatkin on reippaasti plussan puolella niin mä oon ainakin ihan liekeissä ! Rakastan ajella skootterilla ja käyttää ohuempia vaatteita ja aurinkolaseja aaaa <3

Sitten kun kevät on kunnolla tullu niin se kesä tulee ihan älyttömän nopeesti eikä sitä ehdi edes juuri odotteleen malttamattomana vaan yhtäkkiä se taas on täällä ja saa tehdä kaikkee kivaa ilman koulustressiä, unirytmejä yms. "velvotteita" ! Saa vaan chillua jossain yöt ja päivät ja tehdä kaikkee hetken mielijohteesta <3!
Nyt mä oon ihan täpinöissä ja haluan herätä aamulla auringonpaisteeseen ja ulkona +20 astetta ois ihan menevä lämpötila !

Öitä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti