maanantai 5. maaliskuuta 2012

16.

En jaksa pätee tänään mistään joten teen taas tälläsen vammasen merkinnän.

5 asiaa joita vihaan:

1. Feidaaminen
- En tajua miks pitää sopia että nähdään jos sitten ilmottamatta tekee oharit.. En mä ainakaan suutu jos joku sanoo että emmä ny jaksa tai emmä ny kerkee, mutta sit mä suutun jos ei ilmoteta mitään tai ilmotetaan 6 tuntia liian myöhään..

2. Mustasukkasuus (ilman syytä)
- Vituttaa aivan mielettömästi jos joku ihminen hokee päivästä toiseen kuinka hirveen ruma ja rasittava ja perseestä mä oon mutta sitten jos joku toinen ihminen onkin erimieltä niin katos vaan ku ekana mainittu tapaus tekee kaikkensa että asiat menee ihan vituilleen..

3. Mustasukkasuus (jotain ihmistä kohtaan)
- Myönnän olevani aivan saatanan mustasukkanen ja useimmiten ihmiset kyllä huomaa millon täältä päin tulee HIEMAN piikittelyä ja vittuilua, mutta sillon pitäis tajuta että on menty koskeen väärään ihmiseen (; Ei vaan, rehellisesti sanottuna välillä mua itteenikin pelottaa mitä kaikkee oon valmis tekeen mustasukkasuuskohtauksen aikana...

4. Ihanat bff-forever pariskunnat/posset
- Jos teitä kyrsii lukee Facebookissa mun turhia päivityksiä esim. mun mielentilasta tai päivän kulusta niin eikö teitä vituta se kun jotkut neiti täydelliset kommentoi possensa/kaverinsa joka vitun kuvaan (vaikka henkilö istuis koiranpaskassa tuulipuku päällä ja harakanpesä päässä)"ihana, täydellisin muru, oot niin upee, rakastuin!!" Ja unohtamatta tietenkään tilapäivityksiä "Ihqbeiben, teinihuoran, lissun, diivan, teinikännääjän ja variksenpelättimen kaa laivalle/kapeen/kemuttaan/mombasaan jne" AAAAAARGH sääliks käy ihmisiä jotka teihin törmää noillakin reissuilla...

5. Kaksnaamaset & kieroilevat "kaverit"
- Ihmistyyppi jota en vaan pysty sietään! Mitä helvetin tyydytystä joku ihminen saa sotkemalla muiden asioita.. Aina on kiva kuulla joltain muulta mitä mieltä oon jostain ihmisestä ja kehen oon umpirakastunu ja kenet hakkaan jne.. Suorastaan jännittäväks menee tää oma elämä kun muut päättää asiat mun puolesta, ei ikinä tiiä mitä tulee vastaan :)

5 asiaa joita rakastan:


1. Se tunne kun jotain helmee tapahtuu
- Ei varmaan oon parempaa tunnetta olemassa kun se, että oot odottanu jotai asiaa liian kauan ja haaveillu siitä ja blaablaa ja sitten se unelma käy toteen ja leijut seuraavan viikon pilvissä ja elämä on ihanaa ! Jee <3

2. Hyvät tuoksut
- Ite oon tosi tarkka mitä hajuvettä käytän koska en halua haista paskalle ja jos joku (varsinkin joku poitsu<3) kehuu mun tuoksua niin oon aina niin ylpee itestäni :D! Mutta varsinkin jotkut miehet/pojat tuoksuu NIIN hyvälle että voisin syödä ne samantien pelkän tuoksun takia.. Nams <3

3. Hemmottelu
- Mähän rakastan siis ylikaiken jos joku hipsuttaa mua tai tuo mulle syötävää sänkyyn tai jotai muuta ihanaa mutta mä myöskin rakastan hemmotella sellasia ihmisiä joista tykkään tosi paljon :) Vaikka oon muuten patalaiska niin musta ois niin ihanaa vaa vaikka tehdä ruokaa jollekki raksulle ja hieroo jonkun niskoja :P <3

4. Nukkuminen
- Erityisesti jonkun kainalossa. Sängyssä. Lämpimässä. Rauhassa. Niin pitkään kun haluaa.

5. Skootterilla ajelu
- Jos bensa ois ilmasta niin ajaisin varmaan päivin ja öin mun paskalaitoksella ympäri kyliä.. Emmä tiiä mikä siinä on niin ihanaa, jotenki vaan rakastan ajella ympäriinsä ja käydä moikkaamassa ihmisiä jne. Kevättä ja ajokelejä ootellessa!

Siinä taas vähä lisää luonnejuttuja meikäläisestä :D
Kauniita unia <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti